poniedziałek, 5 września 2016

NADCHODZĄ SERIALE!

NADCHODZĄ SERIALE!!!



Cześć!
Jak mija Wam pierwszy tydzień roku szkolnego? 
U mnie już matematyczka sieje postrach! A pod koniec gimnazjum naprawdę polubiłam ten przedmiot... 

Do rzeczy! 
Tak jak zobaczyliście w tytule, NADCHODZĄ SERIALE! 

Znalezione obrazy dla zapytania seriale
Co to oznacza? 

Pomyślałam, że fajnie będzie zrobić serię o serialach, które oglądam i na bieżąco tworzyć posty na temat kolejnych odcinków (co się w nich wydarzyło i jaka jest moja opinia na ten temat). Mam nadzieję, że będziecie zainteresowani, ponieważ zauważyłam, że mój blog powoli wymiera, a tego za wszelką cenę chcę uniknąć. 

Pragnę stworzyć jakiś rodzaj komunikacji z Wami, coś w rodzaju dyskusji oraz pokazać Wam moje ulubione seriale! Posty będą się pojawiać około raz w tygodniu.

Podobna seria pojawi się również na kanale, ale na razie ciii... jeszcze nikt o tym nie wie. 

Co o tym sądzicie? 

Posty będą zawierały spojlery, dlatego nie zachęcam do czytania osób, które nie obejrzały danego odcinka, danego serialu. 

2 komentarze:

  1. TAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha XD Dziękuję kochana za tak optymistyczną reakcję <3

      Usuń