sobota, 31 października 2015

"YELLOW BAHAMA W PRĄŻKI" EWA NOWAK [RECENZJA]

TYTUŁ: YELLOW BAHAMA W PRĄŻKI
AUTOR: EWA NOWAK
WYDAWNICTWO: CZARNA OWCA



Książka Yellow Bahama w prążki pojawiła się na mojej liście lektur dla klasy trzeciej gimnazjum. Po przeczytaniu wielu nieciekawych tytułów proponowanych przez podstawę programową do dzieła Ewy Nowak podchodziłam bardzo sceptycznie. Jak się później okazało, nie miałam racji.



Ewa Nowak jest jedną z najpopularniejszych polskich pisarek dla młodzieży. Autorka w swoich dziełach umieszcza problemy z jakimi boryka się młodzież, zarówno w domu jak i wśród rówieśników. Jej najpopularniejsza seria Miętowa powstawała przez kilkanaście lat i liczy siedemnaście tytułów, które znane są doskonale polskiej młodzieży.

Książka Yellow Bahama w prążki została wydana w 2009 roku i opowiada o życiu nastoletniej Hani. Dziewczyna uczęszcza do gimnazjum, ale nie należy do popularnych i lubianych osób w szkole. O całym swoim życiu opowiada w mailach wysyłanych do pewnej autorki.

Chociaż Yellow Bahama w prążki nie miała specjalnie ciekawej fabuły, przeczytałam ją w mgnieniu oka. Nigdy nie pomyślałabym, że będę się śmiała podczas czytania szkolnej lektury, jednak Ewa Nowak stworzyła niezwykle zabawnych bohaterów, którzy potrafili mnie rozbawić.

Książkę Yellow Bahama w prążki polecam osobom w każdym wielu, przypadającym za lekkimi lekturami z humorem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz