sobota, 30 grudnia 2017

Postanowienia na 2018 rok!

Rok 2017 powoli dobiega końca, a ja nadal nie mogę w to uwierzyć. W ciągu tego roku naprawdę wiele się działo, ale z drugiej strony mam wrażenie, że nie wykorzystałam w pełni czasu jaki miałam. Wiadomo, postanowienia noworoczne nie zawsze działają, ale w moim przypadku potrzeba takiego bodźca. Kiedy mam coś zapisane, automatycznie staje się to dla mnie ważniejsze niż myśl, która przepływa przez moją głowę. Dlatego też stworzyłam listę noworocznych postanowień związanych z książkami i moją działalnością w sieci. 


1) Być systematyczna 

W ostatnich miesiącach niewiele czytałam, czego skutkiem był brak filmów na kanale, zdjęć na Instagramie i postów na Blogu. Nauka, praca i brak motywacji do robienia czegokolwiek kreatywnego miały duży wpływ na zastój i niewiele mogłam z tym zrobić. Teraz jednak chcę to naprawić i robić cokolwiek. Nie obiecuję, że wszystko będzie regularne, bo na pewne kwestie nie mamy wpływu, ale zrobię co w mojej mocy by pisać, robić zdjęcia i nagrywać. 


2) Czytać 20 stron dziennie

Ten punkt powstał dzięki inspiracji zaczerpniętej od Caroline, która w swoim filmiku mówiła o noworocznych postanowieniach. Być może zastanawiacie się, dlaczego liczba stron jest tak niewielka. Otóż, wychodzę z założenia, że lepiej jest być zadowolonym z wyników, niż spiętym brakiem powodzeń. Zwłaszcza kiedy chodzi o przyjemność, jaką jest możliwość zagłębienia się w lekturze. Nie jestem przy tym zwolenniczką przymuszania się do czytania i wiele osób z pewnością podziela moje zdanie. Tym razem jednak chcę nieco poeksperymentować i zobaczę jak mi to wyjdzie. Oczywiście zdarzają się dni, w których coś nam wypada i jest to całkowicie normalne. W takich sytuacjach "dług czytelniczy" będę odrabiać kolejnego dnia. 


3) Czytać więcej książek w językach obcych 

To postanowienie było ze mną, kiedy wchodziłam w 2017 rok, ale niestety nie udało mi się go zrealizować. Dlatego też postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę, dodając język rosyjski, którego powoli się uczę. Nie muszą to być poważne lektury - ważne żeby  w ogóle były.


To już cała lista moich czytelniczych celów! Jakie są wasze? Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach. Do zobaczenia w Nowym Roku! 







1 komentarz:

  1. Ten ostatni punkt również chciałabym zrealizować, ale kompletnie nie wiem od czego zacząć ;/

    OdpowiedzUsuń