niedziela, 26 lutego 2017

WIELKA KSIĄŻKOWA KONFRONTACJA

Cześć! 
W ubiegłym roku postanowiłam stworzyć listę stu książek, które chcę przeczytać. Nie miałam jeszcze wtedy kanału, na którym mogłam do Was mówić, dlatego spis lektur powstał na blogu. Po roku czas przystąpić do Wielkiej Konfrontacji, którą na polski Booktube wprowadziła Maja K.
Udało mi się przeczytać jedynie siedemnaście książek ze stu, co głównie spowodowane jest brakiem czasu, ale również zmianą mojego gustu czytelniczego. Poniżej znajdują się zdjęcia wszystkich stu okładek, z wyszczególnionymi siedemnastoma tytułami.














A czy Ty masz swoją listę 100 książek, które chcesz przeczytać? 
Jeżeli prowadzisz bloga, lub kanał na YouTube, koniecznie daj mi znać w komentarzu :)

Lista 100 książek, które chcę przeczytać 2016
Kanał Mai 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz