czwartek, 27 sierpnia 2015

"PRAGNIENIE" CARRIE JONES *RECENZJA*

TYTUŁ: Pragnienie
AUTOR: Carrie Jones
TŁUMACZENIE: Dobromiła Jankowska
MOJA OCENA: 4/10



Na książkę "Pragnienie" natknęłam się przypadkowo, kiedy buszowałam między półkami w miejskiej bibliotece. Zaciekawiona opisem książki postanowiłam ją przeczytać. W ten sposób przeżyłam głębokie rozczarowanie.




ZARYS FABUŁY

Nastoletnia Zara White, po śmierci ojczyma, wyjeżdża do babci mieszkającej w Maine i rozpoczyna tam nowe życie. Już pierwszego dnia szkoły poznaje przystojnego Nicka Colta, u którego wzbudza zainteresowanie swoją osobą.
Zara ma nietypowe hobby - kolekcjonuje fobie.
Jednak, nawet na tym odludziu, nie jest bezpieczna. Ktoś na nią poluje. Ktoś, kto pozostawia po sobie złoty pył.
Zara będzie musiała przezwyciężyć swoje lęki, żeby poznać prawdę.

WĄTEK MIŁOSNY

Miłość miedzy Zarą a Nickiem pojawia się tak naprawdę nie wiadomo skąd. W jednej chwili są jeszcze znajomymi, natomiast w następnej tworzą parę. Ich związek nie jest niczym nadzwyczajnym, więc fanki gorących romansów paranormalnych najprawdopodobniej zanudzą się przy tej książce na śmierć.

MOJA OPINIA

Nie należę do osób gustujących w książkach o tematyce wróżek, smoków lub elfów, jednak po bestsellerze "New York Timesa" spodziewałam się znacznie więcej.
Fabuła, choć oryginalna, nie wciągnęła mnie ani trochę. Książkę czytałam z zupełną obojętnością. Autorka skupiła więcej uwagi na opisywaniu szczegółów otoczenia niż na kreowaniu postaci.
Fabuła jest łatwa do przewidzenia, a niezwykle irytujące było to, ile czasu bohaterowie łączyli niektóre fakty.

DLA KOGO PRZEZNACZONA JEST TA KSIĄŻKA

"Pragnienie" polecam każdemu kto szuka książki z oryginalnym pomysłem. Fani lekkich lektur również znajdą w tym dziele coś dla siebie.

MOJA OCENA

Książka okazała się głębokim rozczarowaniem. Nie wiem czy bardziej denerwowała mnie fabuła czy brak skrajnych emocji, które nie pozwalałyby się oderwać od czytania.
W moich oczach książka nie zasługuje na więcej niż 4 gwiazdki.
Jeżeli chodzi o kolejne części, to na chwilę obecna nie zamierzam po nie sięgać.

CZYTALIŚCIE JUŻ TĘ KSIĄŻKĘ? KONIECZNIE PODZIELCIE SIĘ SWOJĄ OPINIĄ W KOMENTARZU

Źródło zdjęcia: Google Grafika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz